| ISJ ARADJURIDIC
 
 Nr.193/1023 din 21.12.2017
 
 
 Stimată doamnă director,
 Stimate domnule director,
 
 Vă informăm că a fost publicată în Monitorul Oficial nr. 1005 din 19 decembrie 2017 , HOTĂRÂREA de GUVERN  nr. 905 din 14 decembrie 2017 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor.
 
 Potrivit Art. 14 din acest act normativ:
 ”(1) La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 500/2011
 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 372 din 27 mai 2011, cu modificările şi completările ulterioare.
 (2) Până la data achiziţionării noului sistem informatic, angajatorii prevăzuţi la art. 1 vor transmite datele în registru conform aplicaţiei informatice existente pe portalul Inspecţiei Muncii la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
 (3) Procedura şi actele pe care angajatorii sunt obligaţi să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obţinerea parolei, procedura privind transmiterea datelor în registru, precum şi procedura privind condiţiile şi limitele accesului individual la informaţiile din registru se stabilesc prin ordin comun al ministrului muncii şi justiţiei sociale şi al ministrului comunicaţiilor şi societăţii informaţionale, în termen de 30 de zile de la data achiziţionării noului sistem informatic”.
 
 _____________________________________________________________________________________________________
 
 
 Cu respect,
 Consilier juridic , Cornelia TAMAȘ
 
 
 Cu ocazia Sfintelor Sărbători care se apropie, vă doresc multă sănătate, spor în toate  și tradiționalul
 
 LA MULTI ANI!
 
 
 |