Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Joi Mar 28, 2024 8:21 pm

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Mie Ian 09, 2013 10:39 am 
Neconectat

Membru din: Joi Mai 13, 2010 12:55 pm
Mesaje: 1146
BIROUL JURIDIC,
Nr. 14/389/09.01.2013___________



Pentru unităţile de învăţământ care au primit citaţii în procesele având ca obiect acordarea ajutorului financiar de 100 euro pentru achiziţia de cărţi şi programe educaţionale pe suport electronic pentru anul 2010, cu termene de judecată fixate în luna ianuarie 2013

În atenţia doamnei/domnului director,

Având în vedere procesele privind acordarea ajutorului financiar de 100 euro pentru achiziţia de cărţi şi programe educaţionale pe suport electronic pentru anul 2010, aflate pe rol la Tribunalul Arad, cu termene de judecată fixate în luna ianuarie 2013, vă rugăm, ca până luni , 14.01.2013, să comunicaţi Biroului juridic al ISJ Arad următoarele date:

- dacă toţi reclamanţii din cererea de chemare în judecată sunt şi în prezent salariaţii dvs., adică sunt în activitate la unitatea dvs. de învăţământ; dacă nu , să nominalizaţi pe cei care nu mai sunt angajaţii şcolii din diverse motive ( pensionare, încetat contractul de muncă pe perioadă determinată în cazul suplinitorilor, demisie, deces etc.);

- dacă reclamanţii din cererea de chemare în judecată au formulat cereri pentru acordarea ajutorului financiar aferent anului financiar 2010 şi data când s-au înregistrat aceste cereri la unitatea de învăţământ pentru fiecare reclamant în parte; dacă nu, să nominalizaţi reclamanţii care nu au formulat astfel de cereri în anul 2009,

- copie extras din registrul de intrări - ieşiri al şcolii cu rubricile unde au fost înregistrate cererile de acordare a ajutorului financiar de 100 euro pentru achiziţia de cărţi aferent anului 2010;

- dacă au fost soluţionate aceste cereri, dacă da, care este data când a fost plătit ajutorul financiar şi în ce sumă in lei şi echivalent în euro/fiecare cerere în parte ;

- dacă s-au prezentat documente justificative pentru decontare plată din care să rezulte faptul că s-au achiziţionat cărţi şi în ce sumă , în lei şi euro, pentru fiecare reclamant în parte.

- dacă nu au fost soluţionate aceste cereri, care a fost motivaţia pentru care nu s-a plătit acest ajutor financiar;

- adresa sau actul, în copie, prin care unitatea de învăţământ a făcut demersuri la ISJ Arad, în vederea soluţionării acestor cereri prin alocarea fondurilor necesare pentru plata ajutorului financiar şi dovada datei acestei solicitări către ISJ Arad.

Cele mai sus menţionate, rugăm a se trimite prin fax la ISJ ARAD - cu menţiunea pentru „Biroul juridic” sau prin email la adresa tamascornelia@yahoo.com.

Vă mulţumim pentru colaborare,
Consilier juridic, Cornelia Tamaş


Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România