În atentia conducerii următoarelor unitati de invatamant:
- Scoala Gimnazială SÂNTANA
Liceul Tehnologic SÂNTANA
Scoala Gimnazială OLARI
Scoala Gimnazială "Gheorghe Popovici" APATEU
Scoala Gimnazială SICULA
Liceul "Mihai Viteazul" INEU
Liceul Tehnologic Sava Brancovici INEU
Liceul Tehnologic BELIU
Scoala Gimnazială SIMAND
Scoala Gimnazială ZĂRAND
Scoala Gimnazială PILU
Scoala Gimnaziala „Mihai Veliciu” SEPREUS
Scoala Gimnazială "Tabajdi Karoly" ZERIND
Scoala Gimnaziala GRANICERI
Scoala Gimnaziala SICLAU
Scoala Gimnaziala SINTEA MARE
Scoala Gimnazială „Titus Popovici” MISCA
Scoala Gimnazială "Simonyi Imre" SATU NOU
Scoala Gimnazială "Olosz Lajos" ADEA
Clubul Copiilor CHISINEU CRIS
Scoala Gimnazială "Iustin Marsieu" SOCODOR
Scoala Gimnazială Fântânele
Scoala Gimnazială Frumuseni
Scoala Gimnazială Livada
Scoala Gimnazială Felnac
CJRAE ARAD
Centrul Scolar pentru Educaţie Incluzivă ARAD + SIRIA
Liceul Special "Sfânta Maria" ARAD
Colegiul National „Vasile Goldis” Arad
Colegiul Tehnic "Aurel Vlaicu" Arad
Colegiul Csiky Gergely Arad
Colegiul Economic Arad
Liceul Tehnologic de Electronică si Automatizari „Caius Iacob” ARAD
Liceul cu Program Sportiv Arad
Liceul Particular „Vasile Goldis” Arad
Scoala Gimnazială Nr. 5 ARAD
Scoala Gimnaziala „Stefan Cicio Pop” ARAD
Scoala Gimnazială "Aron Cotrus" Arad
Scoala Gimnazială ”Regina Maria” Arad
Scoala Gimnazială "Nicolae Bălcescu" Arad
Scoala Gimnaziala „Aurel Vlaicu” Arad
Scoala Gimnazială "Caius Iacob" Arad
Scoala Gimnazială "Adam Nicolae" Arad
Gradinita PP Piticot Arad
Gradinita PP 20 Arad
Liceul Teoretic PÂNCOTA
Vineri, 05 aprilie 2013, de la ora 15, încep cursurile pentru seria a 6-a de cursanti în programul de formare
METODE INTERACTIVE DE PREDARE-INVATARE, acreditat prin OMECTS Nr. 7430/28.12.2011, (60 ore/15 credite) derulat în cadrul proiectului POSDRU/87/1.3/S/54562 „Pasaport pentru catedră”. In cadrul acestei serii participa la formare 16 grupe de cursanti.
Programul de formare cuprinde 2 module si se desfăsoară pe parcursul a 2 săptămâni, in week-end (vineri si sâmbătă) si în primele 3 zile din vacanta, cursantii completand formarea fată în fată cu formare on-line pe platforma programului de formare. Sesiunile de formare fată în fată se desfasoara in intervalul orar 15 – 19, in ziua de vineri si in intervalul 9 – 18 in zilele de sambata si in vacanţă.
In atasament, în documentul
Lista scolilor cuprinse la programul MIPI_Seria6.doc, gasiti repartizarea scolilor pe grupe de formare si locatiile unde se desfăsoară cursurile, iar in documentul
Grupe formare MIPI_seria 6.xls, in cadrul grupei respective, gasiti numele cadrelor didactice din scoala Dvs. cuprinse la formare in aceasta serie.
Nu se admit retrageri ale cursantilor din grupele constituite si nici mutarea dintr-o grupă în alta.
Cadrele didactice, care nu apar in grupele de formare constituite, dar doresc sa participe la formare in acest proiect se mai pot înscrie, in limita locurilor disponibile in grupa respectiva. Mentionam că numarul maxim de participanti este de 28 pentru o grupa de formare.
Conducerea unitatii de invatamant, a caror colegi sunt cuprinsi la formare pentru acest program, este rugata sa tipareasca si sa pună la dispozitia cadrelor didactice, spre completare, documentele necesare pentru înscriere la programul de formare (din atasamentul
Dosar inscriere MIPI.zip) si în grupul tinta al proiectului – daca este cazul (vezi atasamentul
Doc grup tinta.zip), dupa cum urmeaza:
Toate cadrele didactice completează:
- 1. Cerere de înscriere la curs însotită de documente personale în copie (Anexa 6)
2. Adeverinta eliberata de scoala (Anexa7)
3. Contract cursant (Anexa 9) – se completează intr-un singur exemplar
4. Fisa de înscriere la programe de formare acreditate (Anexa 5a)
5. Adeverinta grup tinta (Anexa 5b)
Cadrele didactice care nu au mai participat pana acum la activitati in cadrul proiectului: Curs formator, Curs Mentor, Curs formare debutanti, Curs formare responsabil formare continua, Activitati de mentorat sau ECDL
completează si următoarele documente:
- 6. Formular grup tintă din Instructiunea OI nr. 46/2011 (Anexa 5)
7. Declaratie prelucrare date cu caracter personal (Anexa 8)
8. Declaratie egalitate de sanse (Anexa 8a)
La prima întalnire, vineri, 05 aprilie 2013 – ora 15, cadrele didactice vor aduce si vor preda formatorului toate aceste documente completate.
În vederea desfasurarii eficiente a programului de formare, directorii unitatilor de invatamant, care au fost desemnate ca locatii de formare, sunt rugati sa asigure urmatoarele conditii:
- • Laptop si videoproiector pentru fiecare grupa de formare (în locatiile în care sunt planificate mai multe grupe de formare, colegii din scolile participante la formare sunt rugate sa aduca echipamente in situatia in care locatia nu dispune de suficient echipament)
• Conexiune la internet pentru prima zi de formare (metionam ca doar formatorul are nevoie de conexiunea la internet)
• Numirea unui responsabil pentru locatia formarii, care sa pastreze legatura cu echipele de formatori si cu responsabilul programului de formare, prof. Emilia Dăncilă. Numele si datele de contact ale persoanei nominalizate le veti comunica prin e-mail, la adresa emilia.dancila@yahoo.com
Pentru orice problema aparuta va rugam sa ne contactati telefonic la CCD Arad sau pe adresa de email de mai sus.
De asemenea, rugam conducerile scolilor din care provin formatorii sa ii sprijine in multiplicarea materialelor necesare formarii.
Va multumim!
Cu respect,
Director ,
prof. Nicoleta Huszarik
Responsabil centre formare,
prof. Emilia Dăncilă