Forum ISJ Arad http://www.isjarad.ro/forum/ |
|
In atentia conducerii unitatilor de invatamant http://www.isjarad.ro/forum/viewtopic.php?f=258&t=23817 |
Pagina 1 din 1 |
Autor: | CCD_Arad [ Lun Apr 29, 2013 9:14 am ] | ||||
Subiectul mesajului: | In atentia conducerii unitatilor de invatamant | ||||
În atentia conducerii următoarelor unitati de invatamant: Centrul Judeţean de Resurse şi Asistenţă Psihopedagogică Arad Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Arad Colegiul National "Moise Nicoara" Arad Colegiul Naţional "Elena Ghiba Birta" Arad Colegiul Tehnic "Aurel Vlaicu" Arad Grădiniţa "Gosen" Arad Grădiniţa cu Program Normal Şagu Grădiniţa cu Program Prelungit "Căsuţa Piticilor" Arad Grădiniţa cu Program Prelungit "Curcubeul copiilor" Arad Grădiniţa cu Program Prelungit "Furnicuţa" Arad Grădiniţa cu Program Prelungit "Palatul Fermecat" Arad Grădiniţa cu Program Prelungit "Piticot" Arad Grădiniţa cu Program Prelungit Nr 1 Arad Grădiniţa cu Program Prelungit Nr. 1 Nădlac Grădiniţa cu Program Săptămânal Nr. 2 Arad Liceul cu Program Sportiv Arad Liceul de Arte "Sabin Drăgoi" Arad Liceul Pedagogic „Dimitrie Ţichindeal” Arad Liceul Special "Sfânta Maria" Arad Liceul Tehnologic "Francisc Neuman" Arad Liceul Tehnologic "Henri Coandă" Arad Liceul Tehnologic ”Vasile Juncu” Miniş Liceul Tehnologic Chişineu-Criş Liceul Tehnologic de Electronică şi Automatizări "Caius Iacob" Arad Liceul Tehnologic UCECOM "Spiru Haret" Arad Liceul Teologic Baptist "Alexa Popovici"Arad Liceul Teoretic "Josef Gregor Tajovski" Nădlac Seminarul Teologic Ortodox Arad Şcoala Gimnazială "Adam Nicolae" Arad Şcoala Gimnazială "Aurel Vlaicu" Arad Şcoala Gimnazială "Ioan Slavici" Şiria Şcoala Gimnazială "Nicolae Balcescu" Arad Şcoala Gimnazială "Pater Godo Mihaly" Dorobanţi Şcoala Gimnazială "Pavel Covaci" Macea Şcoala Gimnazială "Regina Maria" Arad Şcoala Gimnazială "Virgil Iovănaş" Şofronea Şcoala Gimnazială Andrei Saguna Şcoala Gimnazială Fiscut Şcoala Gimnazială Frumuşeni Şcoala Gimnazială Groşeni Şcoala Gimnazială Livada Şcoala Gimnazială Nr. 2 Pecica Şcoala Gimnazială Şagu Vineri, 10 mai 2013, de la ora 15, încep cursurile pentru seria a 7-a de cursanti în programul de formare METODE INTERACTIVE DE PREDARE-INVATARE, acreditat prin OMECTS Nr. 7430/28.12.2011, (60 ore/15 credite) derulat în cadrul proiectului POSDRU/87/1.3/S/54562 „Pasaport pentru catedră”. In cadrul acestei serii participa la formare 16 grupe de cursanti. Programul de formare cuprinde 2 module si se desfăsoară pe parcursul a 2 săptămâni, in week-end (vineri si sâmbătă) si în primele 3 zile din vacanta, cursantii completand formarea fată în fată cu formare on-line pe platforma programului de formare. Sesiunile de formare fată în fată se desfasoara in intervalul orar 15 – 19, in ziua de vineri si in intervalul 9 – 18 in zilele de sambata. In atasament, în documentul Lista scolilor cuprinse la programul MIPI_Seria7.doc, gasiti repartizarea scolilor pe grupe de formare si locatiile unde se desfăsoară cursurile, iar in documentul Grupe formare MIPI seria 7.xls, in cadrul grupei respective, gasiti numele cadrelor didactice din scoala Dvs. cuprinse la formare in aceasta serie. Nu se admit retrageri ale cursantilor din grupele constituite si nici mutarea dintr-o grupă în alta. Conducerea unitatii de invatamant, a caror colegi sunt cuprinsi la formare pentru acest program, este rugata sa tipareasca si sa pună la dispozitia cadrelor didactice, spre completare, documentele necesare pentru înscriere la programul de formare (din atasamentul Dosar inscriere MIPI.zip) Toate cadrele didactice completează: 1. Cerere de înscriere la curs însotită de documente personale în copie (Anexa 6) 2. Adeverinta eliberata de scoala (Anexa7) 3. Contract cursant (Anexa 9) – se completează intr-un singur exemplar 4. Adeverinta grup tinta (Anexa 5b) La prima întalnire, vineri, 10 mai 2013 – ora 15, cadrele didactice vor aduce si vor preda formatorului toate aceste documente completate. În vederea desfasurarii eficiente a programului de formare, directorii unitatilor de invatamant, care au fost desemnate ca locatii de formare, sunt rugati sa asigure urmatoarele conditii: • Laptop si videoproiector pentru fiecare grupa de formare (în locatiile în care sunt planificate mai multe grupe de formare, colegii din scolile participante la formare sunt rugate sa aduca echipamente in situatia in care locatia nu dispune de suficient echipament) • Conexiune la internet pentru prima zi de formare (metionam ca doar formatorul are nevoie de conexiunea la internet) • Numirea unui responsabil pentru locatia formarii, care sa pastreze legatura cu echipele de formatori si cu responsabilul programului de formare, prof. Huszarik Nicoleta. Numele si datele de contact ale persoanei nominalizate le veti comunica prin e-mail, la adresa ccd_arad@yahoo.com Pentru orice problema aparuta va rugam sa ne contactati telefonic la CCD Arad sau pe adresa de email de mai sus. De asemenea, rugam conducerile scolilor din care provin formatorii sa ii sprijine in multiplicarea materialelor necesare formarii. Va multumim! Cu respect, Director , prof. Nicoleta Huszarik
|
Pagina 1 din 1 | Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |