Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Lun Dec 09, 2019 9:26 am

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: ȘEDINȚĂ PUBLICĂ PRETRANSFER
MesajScris: Vin Apr 10, 2015 12:27 pm 
Neconectat

Membru din: Mie Apr 20, 2005 12:55 pm
Mesaje: 1323
ŞEDINŢA PUBLICĂ pentru soluționarea cererilor de pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ sau de pretransfer prin schimb de posturi :

Vineri, 17 aprilie 2015, începând cu ora 8.00 (conform graficului atașat) sala de ședințe a ISJ Arad.
Condiţiile de ocupare a posturilor prin pretransfer sunt prevăzute în art. 51-56, art. 30, alin. (7), art. 31, alin. (5-10), art. 59, alin. (5), lit. a), b), c), e) si art. 104, alin. (1-5) din Metodologia – cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul scolar 2015-2016, aprobată prin OMEN nr. 4895/2014, cu modificările si completările ulterioare.

Cadrele didactice, ale căror date există în sistemul informatic, pe baza dosarelor depuse la ISJ Arad în perioada 23-26 martie 2015, pot ocupa, în cadrul sedinţei publice, posturi didactice din lista afisată sau posturi eliberate pe parcursul sedinţei publice, în baza acordurilor/acordurilor de principiu emise de unităţile de învăţământ.
În sedinţa publică, comisia judeţeană de mobilitate analizează acordul/acordurile conducerii/conducerilor privind pretransferul consimţit între unităţi si repartizează cadrele didactice în baza acestor acorduri, cu respectarea condiţiilor prevăzute în art. 55 din Metodologia – cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul scolar 2015-2016, aprobată prin OMEN nr. 4895/2014, cu modificările si completările ulterioare.

Candidaţii se legitimează cu BI/CI sau pot fi reprezentaţi de o altă persoană prin procură notarială în original.
În cazul în care cadrul didactic nu este prezent personal sau printr-un împuternicit la şedinţa publică, cererea acestuia nu se soluţionează.
Candidații vor aduce acordul/acordul de principiul în original de la unitățile de învățământ unde au solicitat eliberarea acestora în vederea completării dosarului de pretransfer.
Candidaţii vor fi prezenţi cu 15 minute înainte de ora programată conform graficului ataşat.
Programarea este realizată în funcţie de disciplina pentru care cadrul didactic solicită pretransferul.


Inspector şcolar general adjunct,
Prof. Lucia CURTA


Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane,
Prof. Emilia MANDACHE
Prof. Adriana POPESCU


Fişiere ataşate:
anunt.pdf [321.71 KiB]
Descărcat de 597 ori
GRAFIC SEDINTA 17 APRILIE 2015.pdf [484.39 KiB]
Descărcat de 860 ori
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România