Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Joi Mar 28, 2024 2:42 pm

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: DEPUNERE DOSARE ART.253
MesajScris: Lun Apr 20, 2015 4:16 pm 
Neconectat

Membru din: Mie Apr 20, 2005 12:55 pm
Mesaje: 1459
În perioada 22-29.04.2015 are loc depunerea şi înregistrarea dosarelor la ISJ (Cerere tip: Anexa 3, pag. 60 din Metodologie) în vederea repartizării pe perioadă nedeterminată, în şedinţă publică, conform prevederilor art. 253 din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
În dosar se depun în ordine următoarele documente:
1) Coperta (vezi model atașat)
2) Cerere
3) Copie de pe decizia de repartizare pe postul didactic de la unitatea/unităţile de învăţământ la care funcţionez ca angajat cu contract individual de perioadă determinată în anul şcolar 2014-2015 autentificată de conducerea unităţii de învăţământ
4) Copie de pe buletinul/carte de identitate din care să reiasă domiciliul autentificată de conducerea unităţii de învăţământ
5) Acte doveditoare în situaţia schimbării numelui (dacă este cazul) autentificată de conducerea unităţii de învăţământ
6) Copii legalizate de pe actele de studii (inclusiv foaia matricolă/suplimentul la diplomă)
7) Copii de pe certificatele de grade didactice dobândite, respectiv avize şi atestate autentificată de conducerea unităţii de învăţământ
8) Adeverinţe privind calificativele acordate pentru anii şcolari 2012/2013 şi 2013/2014 (fişele de evaluare pentru anii şcolari 2012/2013 şi 2013/2014 autentificate de conducerea unităţii de învăţământ);
calificativul parţial acordat pentru anul şcolar 2014-2015 (dacă este cazul)
9) Adeverinţa de vechime în învăţământ
10) Acordul Ministerului Educaţiei Naţionale, inspectoratului şcolar, întreprinderii de întrerupere a activităţii (dacă este cazul)
11) Copie de pe carnetul de muncă şi/sau copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor autentificate de conducerea unităţii de învăţământ
12) Avizul medical/adeverinţa medicală din care să rezulte că sunt apt(ă) pentru a preda în învăţământ.
13) Adeverință statut post (vezi model atașat ADEVERINTA_STATUT_POST)
14) Adeverință nota concurs (vezi model atașat ADEVERINTA_NOTA_CONCURS), copia avizată conform cu originalul pe pe site-ul titularizare care atestă nota la examenul scris și la inspecția la clasă/proba practică

DOSARELE cadrelor didactice suplinitoare care solicită repartizarea pe perioadă nedeterminată, în şedinţă publică, conform prevederilor art. 253 din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare se înregistrează la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Arad, biroul nr.7, pentru evaluare, în perioada: 22-29 aprilie 2015 între orele 10.00-14.00

Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane,
Prof. Emilia MANDACHE
Prof. Adriana POPESCU


Fişiere ataşate:
CERERE_TIP_ART-253_2015.pdf [335.75 KiB]
Descărcat de 1834 ori
COPERTA DOSAR ART 253.doc [28 KiB]
Descărcat de 1944 ori
ADEVERINTA_NOTA_CONCURS.doc [70.5 KiB]
Descărcat de 3828 ori
ADEVERINTA_STATUT_POST.doc [68 KiB]
Descărcat de 1918 ori
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România