Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Joi Mar 28, 2024 6:51 pm

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Vin Aug 28, 2015 10:00 am 
Neconectat

Membru din: Mie Apr 20, 2005 12:55 pm
Mesaje: 1459
Inspectoratul Școlar Județean Arad organizează, în perioada 1-9 septembrie 2015, concurs și testare pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate rămase neocupate în urma ședințelor publice de repartizare.

Concursul constă în probă practică/orală sau inspecție specială la clasă și probă scrisă în profilul postului didactic/catedrei, potrivit programelor specifice pentru concurs în vigoare. La concurs se pot înscrie candidați cu studii corespunzătoare postului solicitat (pregătire științifică și psihopedagogică) care au obţinut cel puţin nota 5 (cinci) la inspecţia specială la clasă sau la probele practice de profil în cadrul concursului naţional de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, sesiunea 2015 ori cel puțin media 8 (opt) la inspecțiile la clasă în profilul postului, în cadrul examenului național de definitivare în învățământ, sesiunea 2015. Proba scrisă se susţine pe baza subiectelor elaborate de comisia judeţeană de elaborare a subiectelor și baremelor de evaluare, în aceleași condiții ca și proba scrisă din cadrul concursului naţional de ocupare a posturilor didactice vacante/rezervate din învățământul preuniversitar: durata de redactare a lucrării scrise 4 (patru) ore. Media de repartizare se calculează după formula: (3 x nota scris + nota inspecție sau probă practică) / 4 .

Testarea personalului fără studii corespunzătoare postului constă în interviu și lucrare scrisă. La testare se pot prezenta persoane care au absolvit cel puțin liceul, cu diplomă de bacalaureat. Lucrarea scrisă se susține înaintea interviului, durata de redactare fiind de 3 (trei) ore. Media de repartizare se calculează după formula: (2 x nota scris + nota interviu) / 3.

Centrul de concurs/testare: Școala Gimnazială ”Caius Iacob” Arad
Calendar concurs/testare:

1. Înscrierea candidaților la centrul de concurs/testare
◾Marți, 01.09.2015 între 9.00-13.00
◾Miercuri, 02.09.2015 între 9.00-13.00

2. Derularea probelor
◾Joi, 03.09.2015
◾9.00 – 12.00: proba scrisă din cadrul testării personalului fără studii corespunzătoare postului
◾13.00 – 16.00 interviul (conform programării ce va fi afișată în centrul de concurs/testare)

◾Vineri, 04.09.2015
◾9.00 – 13.00: proba scrisă din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice în vederea angajării cu contract individual de muncă pe perioadă determinată a personalului didactic calificat

3. Afișarea rezultatelor:
◾Luni, 07.09.2015

4. Depunerea contestațiilor:
◾Luni, 07.09.2015 în intervalul 9.00-11.00
◾Marți, 08.09.2015 în intervalul 9.00-11.00

5. Afișarea rezultatelor finale:
◾Miercuri, 09.09.2015

6. Ședință publică de repartizare:
◾Joi, 10.09.2015

În fișierele atașate se regăsesc:
1. Extras din METODOLOGIE (OMEN nr. 4895/2014) organizarea si desfășurarea concursului județean de ocupare a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate din învățământul preuniversitar - sesiunea 2015
2. CERERE TIP pentru înscriere la concursul județean de ocupare a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate din învățământul preuniversitar - sesiunea 2015
3. COPERTA DOSAR

Centralizatorul, privind disciplinele de învăţământ, domeniile şi specializarile, precum şi probele de concurs, valabil pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar şi programele pentru disciplinele de concurs se găsesc la adresa http://titularizare.edu.ro/2015/

Documentele sunt conținute într-un dosar de plastic, având coperta transparentă.
Se utilizează Coperta dosarului conform fişierului ataşat.
Ordinea de prezentare a documentelor este cea din cerere.
Termenul de valabilitate al adeverințelor este, cel puţin, până în date de 14.09.2015.

Dacă aceste precizări nu sunt respectate, dosarele candidaţilor nu vor fi preluate.

Pentru posturile pentru care după ședința publică din 31.08.2015 sunt vacante se depun dosarele de înscriere întocmite conform precizărilor de mai sus se depun la Centrul de Concurs de la Scoala Gimnaziala ” Caius Iacob” Arad conform programului de mai sus.


COMISIA JUDETANA DE MOBILITATE


Fişiere ataşate:
Extras metodologie concurs judetean.pdf [456.09 KiB]
Descărcat de 1305 ori
cerere suplinire calificata 2015.pdf [150.52 KiB]
Descărcat de 1237 ori
cerere suplinire necalificata 2015.pdf [151.73 KiB]
Descărcat de 1034 ori
COPERTA DOSAR CONCURS JUDETEAN.doc [30.5 KiB]
Descărcat de 1056 ori
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România