Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Joi Mar 28, 2024 5:23 pm

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Joi Feb 25, 2016 8:05 am 
Neconectat

Membru din: Mie Apr 20, 2005 12:55 pm
Mesaje: 1459
Cadrele didactice titulare aflate în situaţia de restrângere de activitate începând cu 1 septembrie 2016, vor depune cererile tip (dosarele)la ISJ Arad în perioada 26 februarie-4 martie 2016.
Toate documentele vor fi prezentate în dosar de plastic, având copertă transparentă cu posibilitatea de îndosariere în biblioraft.
Se acceptă numai dosare complete, corect realizate, cu toate documentele solicitate certificate conform precizărilor metodologice, aranjate conform precizărilor din cererea tip.
Cadrele didactice care solicită un post care necesită probe practice/orale vor depune la dosar o cerere conform modelului (fişier ataşat).
Dosarul se depune la ISJ Arad, biroul nr. 7 conform următorului program:
- Vineri 26.02.2016 între orele 11.00-14.00
- Luni 29.02.2016 între orele între orele 11.00-14.00
- Marți 01.03.2016 între orele 12.00-15.00
- Miercuri 02.03. 2016 între orele 12.00-15.00
- Joi 03.03.2016 între orele 12.00-15.00
- Vineri 04.03.2016 între orele 11.00-14.00
Informațiile necesare alcătuirii dosarului le veți solicita la secretariatul unității de învățământ în care sunteți titulare și în anunțul http://www.isjarad.ro/forum/viewtopic.php?f=176&t=29956.

Candidații vor depune dosarele (Cererea tip: Metodologie, Anexa nr.14 pag. 82) în perioada 09-11 martie 2016 la sediul unităţilor de învăţământ, în vederea obţinerii acordului/acordului de principiu pentru transfer consimţit.
În perioada 16-18 martie 2016 candidaţii depun la dosarul înregistrat la ISJ Arad acordul de transfer obţinut de la unităţile de învăţământ la care au depus dosare conform următorului program:
- Miercuri 16.03.2016 între orele 13.00-14.00
- Joi 17.03.2016 între orele 13.00-14.00
- Vineri 18.03.2016 între orele 13.00-14.00



Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane,
Prof. Emilia MANDACHE
Prof. Adriana POPESCU


Fişiere ataşate:
Lista cadrelor didactice titulare care se afla in situatie de restrangere de activitate.xlsx [38.52 KiB]
Descărcat de 734 ori
cerere_proba_practica-orala_restrangere.doc [29 KiB]
Descărcat de 601 ori
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România