Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Joi Aug 22, 2019 3:54 am

Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Mie Mar 09, 2016 4:13 pm 
Neconectat

Membru din: Mie Apr 20, 2005 12:55 pm
Mesaje: 1285
Stabilirea personalului didactic pensionat care se reîncadrează în funcţia de personal didactic, în anul şcolar 2016-2017, cu condiția suspendării pensiei pe durata reîncadrării

Această etapă de mobilitate se desfăşoară în conformitate cu prevederile art. 4, lit. l) şi art. 59 din Metodologia – cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2016-2017, aprobată prin OMECS nr. 5559/27.10.2015, numită în continuare Metodologie, la termenele prevăzute la Pct. I, alin. 9 din Calendarul mobilităţii personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2016-2017, Anexa nr. 19 la Metodologie, numit în continuare Calendar.

În conformitate cu prevederile Calendarului, reîncadrarea în funcţia de personal didactic a personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar şi care nu a depăşit cu 3 ani vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2016, cu condiția suspendării pensiei pe durata reîncadrării, se desfăşoară în perioada 25 aprilie – 11 mai 2016.

Condiţiile acestei etape a mobilităţii personalului didactic pentru reîncadrarea pensionarilor în funcţia de personal didactic, în anul şcolar 2016-2017:

 depunerea şi înregistrarea cererii/dosarului pentru reîncadrare la secretariatul unităţii de învăţământ în perioada prevăzută în Calendar; cererile sunt însoţite de documente justificative privind activitatea didactică şi ştiinţifică;
 personal didactic pensionat cu gradul didactic I sau cu titlul științific de doctor care a avut calitatea de titular în învățământul preuniversitar și care nu a depășit cu 3 ani vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2016;
 acordul consiliilor de administrație ale unităților de învățământ, conform Metodologiei, cu condiția suspendării pensiei pe durata reîncadrării;
 în unitatea de învăţământ respectivă nu există restrângere de activitate nesoluţionată pentru anul şcolar 2016-2017, în specialitatea postului didactic solicitat;
 postul didactic solicitat nu a fost ocupat în etapele anterioare de mobilitate a personalului didactic;
 cererea a fost analizată în consiliile profesorale ale unităților de învățământ, în funcție de datele comunicate de inspectoratele școlare, de evoluția demografică la nivel local, de planurile de școlarizare, de dinamica resurselor umane, de politicile de personal și de evoluția planurilor-cadru de învățământ;
 solicitarea de reîncadrare a fost aprobată în consiliul de administrație al unității de învățământ;
 reîncadrarea se realizează în concordanță cu actul de titularizare (numire/transfer/repartizare) pe post/catedră la momentul pensionării;
 se poate constitui o normă didactică vacantă completă în concordanță cu actul de numire/transfer/repartizare pe post/catedră la nivelul unităților de învățământ în care urmează să fie reîncadrat în funcţia de personal didactic;
 comisia de mobilitate a ISJ Arad a verificat situaţiile primite din unităţile de învăţământ cu propunerea de reîncadrare şi a propus validarea consiliului de administraţie al ISJ Arad;
 consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar validează listele cu personalul didactic reîncadrat în anul şcolar 2016-2017.


Notă:

În condițiile în care, până la data de 1 septembrie 2016, se constată că, din cauza reducerii numărului de ore la disciplina respectivă, nu mai este îndeplinită condiția de la art. 59, alin. (6), din Metodologie, inspectoratul școlar revocă decizia privind reîncadrarea în funcţia de personal didactic, în anul școlar 2016-2017, a personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar și care nu a depășit cu 3 ani vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2016.

Conducerea unităţii de învăţământ informează inspectoratul şcolar asupra retragerii motivate a propunerii de reîncadrare în funcţia de personal didactic, în anul școlar 2016-2017.

În baza deciziei ISJ Arad privind reîncadrarea pentru cadrele didactice pensionate în funcţia de personal didactic, care au avut calitatea de titular în învățământul preuniversitar și care nu au depășit cu 3 ani vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2016, directorii unităților de învățământ încheie cu aceste cadre didactice contracte individuale de muncă pe perioadă determinată pentru anul școlar 2016-2017.

Calendar:
25-27 aprilie 2016

Depunerea şi înregistrarea la secretariatele unităților de învățământ, a cererilor personalului didactic pensionat, care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar şi care nu a depășit cu 3 ani vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2016, în vederea reîncadrării ca personal didactic în anul școlar 2016-2017, cu condiția suspendării pensiei pe durata reîncadrării.

5 mai 2016
Discutarea și analizarea de către consiliile profesorale ale unităților de învățământ, a cererilor depuse;
Aprobarea cererilor în consiliile de administrație ale unităților de învățământ; emiterea acordului/refuzului pentru reîncadrare.

6 mai 2016
Consiliile de administraţie ale unităților de învățământ comunică în scris acordul/refuzul privind reîncadrarea în funcția de personal didactic în anul școlar 2016-2017 personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular şi care nu a depășit cu 3 ani vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2016;
Directorul unităţii de învăţământ transmite la ISJ Arad dosarele candidaților

9 mai 2016
Validarea de către consiliul de administrație al ISJ Arad a listelor finale cu personalul didactic titular pensionat care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar, care nu a depășit cu 3 ani vârsta de pensionare raportată la data de 1 septembrie 2016 și care a solicitat reîncadrarea în funcția de personal didactic, cu condiţia suspendării pensiei pe durata reîncadrării.

9-10 mai 2016
Depunerea și înregistrarea contestațiilor la sediul inspectoratului școlar.

11 mai 2016
Soluționarea contestațiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar.


Fişiere ataşate:
Cerere_tip_reincadrare_fost_titular_2016.doc [48 KiB]
Descărcat de 213 ori
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România