Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Joi Mar 28, 2024 5:29 pm

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Vin Apr 01, 2016 10:47 am 
Neconectat

Membru din: Mie Apr 20, 2005 12:55 pm
Mesaje: 1459
Eventualele contestații la punctaj se depun la secretariatul ISJ Arad în data de 01.04.2016 și 04.04.2016 între orele 11.00-13.00.

Candidații vor depune în perioada 05-08.04.2016 la secretariatul unităților de învățământ dosarele pentru obținerea acordului/acordului de principiu conform : Modelul cererii: Cerere pentru obţinerea acordului pentru transfer/pretransfer consimţit între unităţi de învăţământ – pag. 82-83 din Metodologie, ce va conține în ordine următorele documente:
a. Copie de pe actul de numire/transfer/repartizare pe postul didactic de la unitatea de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă), autentificată de conducerea unităţii de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă)/detaşat(ă).
b. Copie a actului de identitate (B.I./C.I.) din care să rezulte domiciliul.
c. Adeverinţa eliberată de unitatea la care sunt titular din care să rezulte situaţia postului didactic/catedrei de la care mă transfer/pretransfer (structura pe ore şi discipline a catedrei, nivelul de învăţământ, regimul de mediu).
d. Copii de pe actele de studii (inclusiv foaia matricolă) autentificate de conducerea unităţii de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă)/detaşat(ă)
e. Copii, autentificate de conducerea unităţii de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă)/detaşat(ă), de pe certificatele de grade didactice şi de pe actele doveditoare privind schimbarea numelui.
f. Aprecierea/aprecierile sintetică a conducerii/conducerilor unităţii/unităţilor de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă)/detaşat(ă), din care să rezulte calificativul acordat de consiliul de administraţie pentru anul şcolar 2013/2014 şi 2014/2015 (conform fişei de evaluare) şi calificativul parţial pentru anul şcolar 2015-2016 (dacă este cazul).
g. Copie de pe carnetul de muncă şi/sau copia filei corespunzătoare din registrul propriu general de evidenţă a salariaţilor, autentificată de conducerea unităţii de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă)/detaşat(ă).
h. Adeverinţa eliberată de unitatea de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă)/detaşat(ă), din care să rezulte vechimea la catedră.
i. Acordul/acordurile pentru pretransfer al consiliului/consiliilor de administraţie al/ale unităţii/unităţilor de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă).
j. Documente justificative privind îndeplinirea criteriilor specifice, dacă este cazul.
k. Documente în vederea aplicării criteriilor social-umanitare.
l. Avizele şi atestatele necesare ocupării postului didactic/catedrei, dacă este cazul.
m. Pentru cadrele didactice titulare din alte judeţe, adeverinţa eliberată de inspectoratul şcolar al judeţului/municipiului Bucureşti pe teritoriul căruia este titular, din care să rezulte că cererea de pretransfer a solicitantului în alt judeţ a fost luată în evidenţă.



Comisia județeană de mobilitate


Fişiere ataşate:
CERERE_PRE_DIR_2016.doc [468 KiB]
Descărcat de 662 ori
LISTA PUNCTAJELOR CADRELOR DIDACTICE ÎNSCRISE LA ETAPA DE PRETRANSFER CONSINȚIT SESIUNEA 2016.pdf [424.29 KiB]
Descărcat de 1626 ori
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România