Eventualele contestații la punctaj se depun la secretariatul ISJ Arad în data de 01.04.2016 și 04.04.2016 între orele 11.00-13.00.
Candidații vor depune în perioada 05-08.04.2016 la secretariatul unităților de învățământ dosarele pentru obținerea acordului/acordului de principiu conform : Modelul cererii: Cerere pentru obţinerea acordului pentru transfer/pretransfer consimţit între unităţi de învăţământ – pag. 82-83 din Metodologie, ce va conține în ordine următorele documente:
a. Copie de pe actul de numire/transfer/repartizare pe postul didactic de la unitatea de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă), autentificată de conducerea unităţii de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă)/detaşat(ă).
b. Copie a actului de identitate (B.I./C.I.) din care să rezulte domiciliul.
c. Adeverinţa eliberată de unitatea la care sunt titular din care să rezulte situaţia postului didactic/catedrei de la care mă transfer/pretransfer (structura pe ore şi discipline a catedrei, nivelul de învăţământ, regimul de mediu).
d. Copii de pe actele de studii (inclusiv foaia matricolă) autentificate de conducerea unităţii de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă)/detaşat(ă)
e. Copii, autentificate de conducerea unităţii de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă)/detaşat(ă), de pe certificatele de grade didactice şi de pe actele doveditoare privind schimbarea numelui.
f. Aprecierea/aprecierile sintetică a conducerii/conducerilor unităţii/unităţilor de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă)/detaşat(ă), din care să rezulte calificativul acordat de consiliul de administraţie pentru anul şcolar 2013/2014 şi 2014/2015 (conform fişei de evaluare) şi calificativul parţial pentru anul şcolar 2015-2016 (dacă este cazul).
g. Copie de pe carnetul de muncă şi/sau copia filei corespunzătoare din registrul propriu general de evidenţă a salariaţilor, autentificată de conducerea unităţii de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă)/detaşat(ă).
h. Adeverinţa eliberată de unitatea de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă)/detaşat(ă), din care să rezulte vechimea la catedră.
i. Acordul/acordurile pentru pretransfer al consiliului/consiliilor de administraţie al/ale unităţii/unităţilor de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă).
j. Documente justificative privind îndeplinirea criteriilor specifice, dacă este cazul.
k. Documente în vederea aplicării criteriilor social-umanitare.
l. Avizele şi atestatele necesare ocupării postului didactic/catedrei, dacă este cazul.
m. Pentru cadrele didactice titulare din alte judeţe, adeverinţa eliberată de inspectoratul şcolar al judeţului/municipiului Bucureşti pe teritoriul căruia este titular, din care să rezulte că cererea de pretransfer a solicitantului în alt judeţ a fost luată în evidenţă.
Comisia județeană de mobilitate
|