Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Vin Mar 29, 2024 1:17 am

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: PLATA CU ORA
MesajScris: Mie Iun 15, 2016 8:33 am 
Neconectat

Membru din: Mie Apr 20, 2005 12:55 pm
Mesaje: 1459
În atenția cadrelor didactice,

În conformitate cu prevederile Calendarului mobilității personalului didactic pentru anul școlar 2016-2017, aprobat prin OMECS nr.5559/2015, în perioada 29 august-5 septembrie 2016 se desfășoară următoarele activități:

29-30 august 2016 - Se înregistrează dosare pentru încadrare în regim de plata cu ora/cumul

Dosarele se completează conform Cererii tip şi se depun la unităţile de învăţământ şi la inspectoratul şcolar.
o Titularii care solicită cumul/plata cu ora în unitatea proprie depun cereri/dosare numai la secretariatul unităţii;
o Titularii care solicită cumul/plata cu ora în alte unităţi, depun dosarele la unităţile respective şi la ISJ Arad;
o Personalul asociat şi pensionarii care solicită încadrarea în regim plata cu ora/cumul depun dosare la unităţile de învăţământ pentru obţinerea acordului cât şi la ISJ Arad;
o Personalul asociat şi pensionarii care nu solicită acordul unei unităţi de învăţământ pot depune dosarele numai la ISJ Arad;
o Suplinitorii calificaţi încadraţi pe catedre complete, care solicită cumul/plata cu ora în unitatea în care au fost repartizaţi, depun cererea în această unitate, dacă solicită plata cu ora/cumul în alte unităţi, se adresează inspectoratului şcolar.

2 septembrie 2016 - Repartizarea la ISJ Arad în şedinţă publică a candidaţilor conform Art. 94 alin. (5) din Metodologie.

-Se ocupă posturile didactice din lista publicată (conform graficului care va fi publicat ulterior).

- Participă:
a) cadrele didactice titulare rămase cu restrângerea de activitate nesoluţionată prin detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată;
b) cadrele didactice titulare rămase cu norma didactică incompletă pentru completarea normei didactice, conform prezentei Metodologii;
c) cadrele didactice titulare pentru detaşare la cerere, conform prezentei Metodologii;
d) candidaţi cu studii corespunzătoare postului rămași nerepartizați sau cu normă incompletă, conform art. 90;
e) candidaţi repartizaţi după concursul din sesiunea 2016 și candidați repartizați în baza rezultatelor obținute la concursurile de titularizare 2015, 2014, 2013, 2012, 2011 sau 2010 în etapele anterioare, care nu s-au prezentat la posturi didactice/catedre şi care solicită o nouă repartizare, conform art. 90;
f) personalul didactic titular care a solcitat încadrarea în regim de cumul/plata cu ora, rămas neîncadrat, în ordinea descrescătoare a punctajului (dosar depus la unitate şi la ISJ în perioada 29-30 august 2016);
g) specialiştii consacraţi în domeniul de specialitate al curriculei școlare şi personal calificat, angajat în alte domenii de activitate (personal asociat) care au solicitat încadrarea în regim plata cu ora, rămați neîncadrați, în ordinea descrescătoare a punctajului (dosar depus la unitate şi la ISJ în perioada 29-30 august 2016);
h) personalul didactic pensionat calificat rămas neîncadrat, care nu depăşeşte cu cel mult 3 ani vârsta legală de pensionare în ordinea descrescătoare a punctajului (dosar depus la unitate şi la ISJ în perioada 29-30 august 2016);
i) personalul didactic pensionat calificat, care depăşeşte cu cel mult 3 ani vârsta legală de pensionare, rămas neîncadrat, în ordinea descrescătoare a punctajului (dosar depus la unitate şi la ISJ în perioada 29-30 august 2016);

5 septembrie 2016- Atribuirea orelor vacante/rezervate în regim de plata cu ora personalului didactic angajat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată la nivelul unităţilor de învăţământ, prin decizie a directorilor unităţilor de învăţământ

Atenție punctajul din cerere se completează conform fișei de evaluare-Anexa 2 http://www.isjarad.ro/forum/viewtopic.php?f=176&t=29932
La dosar se vor anexa și copii de pe documentele/certificatele privind pregătirea psihopedagogică

Comisia județeană de mobilitate


Fişiere ataşate:
Cerere_de_incadrare_in_sistemul_PLATA_CU_ORA-CUMUL.pdf [164.69 KiB]
Descărcat de 1706 ori
COPERTA DOSAR plata cu ora.doc [25 KiB]
Descărcat de 1141 ori
Curriculum-vitae.pdf [168.79 KiB]
Descărcat de 1027 ori
Extras Metodologie-PLATA CU ORA.doc [44.5 KiB]
Descărcat de 1826 ori
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România