Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Mar Apr 16, 2024 5:32 pm

Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Forum închis  Acest subiect este închis, nu puteţi modifica mesaje sau să scrieţi răspunsuri viitoare.  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Joi Iul 17, 2014 1:23 pm 
Neconectat

Membru din: Mie Apr 20, 2005 12:55 pm
Mesaje: 1459
În atenţia candidaţilor,

1. Lucrarea scrisă se susţine în fiecare centru de organizare a concursului, în data de 21 iulie 2014, începând cu orele 10,00.
2. Intrarea în sala de examen se realizează numai pe bază de buletin/carte/adeverinţă de identitate sau paşaport, în mod excepţional şi pe baza permisului de conducere sau a cărţii de alegător, cel mai devreme la orele 8.00 si cel mai târziu la orele 9,00, înainte de a fi deschis plicul cu subiecte.
3. Pentru redactarea lucrărilor se foloseşte cerneală sau pix de culoare albastră; desenele/graficele se pot executa şi cu creionul negru.
4. Pătrunderea în sala de concurs cu materiale ajutătoare (manuale, caiete, cărţi, dicţionare, notiţe, însemnări, tabele matematice, telefoane mobile, rigle de calcul, dispozitive electronice de calcul sau alte mijloace de comunicare la distanţă), se consideră fraudă sau tentativă de fraudă şi atrage după sine eliminarea candidatutului din examen, indiferent dacă materialele respective au fost folosite sau nu. Excepţie fac dicţionarele pentru disciplinele latină sau greacă veche şi planurile de conturi pentru disciplina „economic, administrativ, poştă”.
5. Aşezarea în bănci se realizează respectând strict tabelul întocmit de comisia de concurs şi afişat pe uşa sălii de concurs.
6. Pentru ciorne, se utilizează numai colile marcate cu ştampila„Concurs de ocupare a posturilor didactice”.
7. Pe foaia tipizată, candidaţii completează denumirea disciplinei de concurs cu majuscule exact ca în subiectul primit.
8. Candidaţii care doresc să corecteze o greşeală taie flecare rând din pasajul greşit cu o linie orizontală iar schemele/desenele cu o linie oblică.
9. Din momentul deschiderii plicului cu subiecte, nici un candidat nu mai poate intra sau părăsi sala, decât dacă predă lucrarea, subiectul şi semnează de predare.
10. Candidaţii, care nu se află în sală în momentul deschiderii plicului cu subiecte, pierd dreptul de a mai susţine proba scrisă.
11. În cazuri excepţionale, dacă un candidat se simte rău şi solicită părăsirea temporară a sălii, el este însoţit de unul dintre profesorii asistenţi, până la înapoierea în sala de concurs. în această situaţie timpul alocat rezolvării subictelor nu se prelungeşte.
12. Candidaţii care din motive de sănătate sunt obligaţi să părăsescă sala de concurs pot solicita anularea lucrării, pe baza unei declaraţii scrise.
13. Candidaţii care renunţă din proprie iniţiativă la concurs, pot solicita anularea lucrării, pe baza unei declaraţii scrise şi părăsesc sala după cel puţin o oră de la deschiderea plicului cu subiecte.
14. În situaţiile de la alin. (12) si (13) lucrările scrise nu vor fi evaluate iar în statistici candidaţii respectivi vor fi consideraţi retraşi.
15. Candidaţii nu au dreptul de a părăsi sălile de concurs având asupra lor subiectele de concurs.
16. Durata de redactare a lucrărilor este de 4 ore, socotit din momentul în care s-a încheiat distribuirea subiectelor pentru fiecare candidat, timp ce nu poate fi depăşit.
17. Candidaţii care susţin probele în limbile minorităţilor naţionale vor primi simultan varianta de subiecte atât în limba maternă, cât şi în limba română.
18. Candidaţii, care în timpul desfăşurării probei scrise sunt surprinşi copiind, având asupra lor telefoane mobile sau alte mijloace de comunicare la distanţă ori transmiţând soluţii cu privire la subiecte, sunt eliminaţi din concurs, încheindu-se un proces verbal în acest sens, de către profesorii supraveghetori sau membri comisiei de organizare a concursului. Aceeaşi măsură se aplică şi pentru orice tentativă de fraudă.
19. Candidaţii eliminaţi din concurs pentru fraudă sau tentativă de fraudă nu sunt repartizaţi pe posturi didactice/catedre în anul şcolar 2014-2015;
20. Candidaţii completează cu datele personale spaţiul dedicat pe toate foile de concurs tipizate scrise, care se sigilează. înscrierea numelui candidaţilor, numelui unor unităţi de învăţământ sau a altor nume proprii care nu au legătură strictă cu subiectul în afara spaţiului care se sigilează, precum şi orice alte semne distinctive pe foile de concurs, destinate lucrărilor scrise sau pe ciorne, determină anularea lucrărilor scrise.
21. Candidaţii sigilează lucrările scrise, folosind numai etichetele destinate acestui scop, după ce toţi profesorii asistenţi au semnat în spaţiul dedicat, în prezenţa responsabilului de sală, după care se aplică ştampila circulară cu diametrul de 35 mm „Concurs de ocupare a posturilor didactice” şi semnătura preşedintelui comisiei.
22. După ce îşi încheie lucrările, candidaţii numerotează foile de concurs sub îndrumarea supraveghetorilor, numai cu cifre arabe, în partea de jos a paginii, în colţul din dreapta, indicând pagina curentă şi numărul total de pagini scrise, de exemplu sub forma 3/5, pentru pagina a treia, în situaţia în care candidatul a scris în total 5 (cinci) pagini. Se numerotează toate paginile pe care candidatul a scris, inclusiv prima pagină şi acelea pe care sunt scrise doar câteva rânduri, partea nescrisă fiind barată de către supraveghetori.
23. După ce termină redactarea lucrărilor, candidaţii predau lucrările scrise şi subiectul responsabilului de sală, semnează în borderoul de predare a lucrărilor, menţionând numărul de pagini scrise şi numărul codurilor de bare utilizate/neutilizate, conform prevederilor Procedurii privind desfăşurarea probei scrise, sigilarea şi securizarea lucrărilor scrise din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar - sesiunea 2014.
24. Spaţiile libere ale întregii lucrări se anulează cu linie frântă în forma literei „Z”, de către un profesor asistent, în faţa candidatului.
25. Ciornele se predau separat, odată cu lucrarea, responsabilului de sală, fără să aibă valabilitate în evaluarea lucrării şi la eventualele contestaţii.
26. La finalizarea probei scrise, candidaţii nu au dreptul de a părăsi sălile de concurs având asupra lor subiectele de concurs.
27. În sală rămân cel puţin 5(cinci) candidaţi până la predarea ultimei lucrări.
28. Rezultatele concursului vor fi afişate la sediul centrului de concurs şi pe Forum-ul Inspectoratul Şcolar Judeţean Arad, la data prevăzută de Calendar.
29. Contestaţiile se depun la sediul inspectoratului şcolar în,termenul prevăzut de Calendar.
30. Absolvenţii promoţiei 2014 care nu au prezintat adeverinţa de absolvire în perioada 14 - 16 iuile 2014, vor fi primiţi la proba scrisă din 21 iulie 2014, numai în condiţiile prezentării adeverinţei de absolvire, în caz contrar vor fi eliminaţi din concurs.

Comisia de organizare şi desfăşurare a Concursului de ocupare posturi didactice sesiunea 2014


Fişiere ataşate:
Repartizare candidati la Concurs pe unitati de invatamant si pe sali de examne.xls [136 KiB]
Descărcat de 2113 ori
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Forum închis  Acest subiect este închis, nu puteţi modifica mesaje sau să scrieţi răspunsuri viitoare.  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România