Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Mar Apr 16, 2024 11:50 pm

Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Joi Mai 08, 2014 6:27 pm 
Neconectat

Membru din: Joi Sep 14, 2006 10:39 pm
Mesaje: 1529
Metodologia de organizare şi desfăşurare a examenului de bacalaureat - 2011, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 4799/2010 privind organizarea şi desfăşurarea examenului de bacalaureat 2011, cu modificările ulterioare, și cu prevederile OMEN nr.4923/29.08.2013, privind organizarea şi desfăşurarea examenului de bacalaureat național – 2014 prevede in Sectiunea IV - Inscierea candidatilor, Art.35, alin.(4), litera c) modul de inscriere a candidatilor din seriile anterioare, care si-au schimbat domiciliul în alt judet, domiciliu mentionat ca atare în buletinul/cartea de identitate.
Conditii de inscriere pentru absolventii din alt judet
I. Inscrierea se face la Comisia Judeteana de bacalaureat, in perioada mentionata in calendar:26 - 30 mai 2014, pentru prima sesiune, respectiv 14-18 iulie 2014, pentru sesiunea a doua.
II. Documente necesare:
1. Copie certificat de nastere
2. Copie act de identitate
3. Foaia matricola - copie legalizata
4. Adeverinta(in original) eliberata de unitatea scolara absolvita, in care se vor preciza notele la probele pentru care se solicita recunoasterea, respectiv rezultatele obtinute de candidat la examenul de bacalaureat in sesiunea anterioara
5. Cerere catre Comisia Judeteana de Bacalaureat, din cadrul ISJ, in care se vor mentiona urmatoarele:
- domiciliul actual/conform C.I.
- scoala absolvita( denumirea completa, localitatea, judetul)
- profilul
- specializarea
- anul absolvirii
- disciplina/disciplinele la care doreste sustinerea probei/probelor
- unitatea scolara in care doreste sustinerea probei(cu conditia sa aiba profilul/specializarea candidatului).
NOTA
Candidatii absolventi in alt judet, care in prezent au domiciliul in jud.Arad vor prezenta dosarul, elaborat conform celor mentionate mai sus, la ISJ Arad, in perioada 26-30 mai 2014, intre orele 11.00 - 15.00, astfel:
la Camera 10 - ETAJUL I (inspector scolar Ioan Stan) - in zilele de 26 si 27 mai 2014;
la Camera 12 - ETAJUL II (inspector scolar Mariana Tocaciu) - in zilele de 28, 29, 30 mai 2014.


COMISIA JUDETEANA DE BACALAUREAT


Raportează acest mesaj
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator


Puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România