Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Joi Mar 28, 2024 9:16 pm

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Dum Feb 26, 2017 10:01 pm 
Neconectat

Membru din: Joi Iun 09, 2005 8:45 am
Mesaje: 29
Localitate: plescuta
ANUNȚ
ORGANIZARE CONCURS PENTRU POSTUL DE LA
ȘCOALA PRIMARĂ TĂLAGIU

Consiliul de Administrație al Școlii Gimnaziale Pleșcuța,anunță organizarea concursului pentru ocuparea următorului post didactic:
-Învățător/Institutor/Profesor pentru învățământ primar

Concursul se va desfășura după următorul grafic:
1.Înregistrarea cererilor și depunerea dosarelor la secretariatul unității în zilele de 27-28.02.2017;
2.Afișarea listei candidaților admiși pentru susținerea probelor de concurs-01.03.2017;
3.Proba practică (Inspecție specială la clasă)-02.03.2017,ora 10 (Școala Primară Tălagiu);
4.Proba scrisă-03.03.2017,ora 10(Școala Gimnazială Pleșcuța);
5.Afișarea rezultatelor-06.03.2017,ora 13;
6.Depunerea contestațiilor-06-07.03.2017,între orele 14-15;
7.Afișarea rezultatelor după contestații-08.03.2017,ora 15.
Inspecția specială la clasă și proba scrisă se susțin în specializarea postului,conform Centralizatorului,după programele valabile,specifice pentru concurs.
Documente necesare pentru înscrierea la concurs:
1.Cererea de înscriere;
2.Copii de pe actele de studii și foaia matricolă;
3.Copii de pe certificatele de obținere a gradelor didactice;
4.Copii de pe certificatele de naștere și căsătorie (pentru solicitanții care și-au schimbat numele);
5.Copia deciziei Inspectoratului Școlar sau a intreprinderii de întrerupere a activității (dacă este cazul);
6.Copie carte de identitate;
7.Adeverință din care să rezulte vechimea efectivă în învățământ(dacă este cazul);
8.Copie de pe carnetul de muncă și/sau copia filei corespunzătoare din registrul general de evidență al salariaților;
9.Avizul medical din care să rezulte că candidatul este apt pentru a preda în învățământ (eliberat de un cabinet de medicina muncii);
10.Declarația pe propria răspundere dată de candidat că nu desfășoară activități incompatibile cu demnitatea funcției didactice și că nu a fost îndepărtat din învățământ pentru motive disciplinare sau
printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală.
Testarea se va desfășura conform prevederilor Metodologiei de organizare și desfășurare a concursurilor de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului școlar în unitățile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin OMEN nr.4 959/02.09.2013.




DIRECTOR,
Prof.Mihiț Florina Marieta

_________________
scoalaplescuta


Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România