Personalul didactic de predare nominalizat la nivelul unităţii de învăţământ pentru restrângere de activitate în anul şcolar 2020-2021, întocmeşte dosarul pe baza cererii tip de transfer pentru restrângere de activitate adresată inspectorului şcolar general (Anexa nr.14 la Metodologie) şi îl înregistrează la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Arad, în perioada: 6-11 martie 2020.
Se anexează la dosar Fișa de evaluare a activității cu punctajul rezultat prin autoevaluare, conform criteriilor prevăzute în anexa nr. 2 la Metodologie. Fișa de evaluare este postată pe site la adresa
viewtopic.php?f=354&t=40039
Programul înregistrării dosarelor la ISJ Arad:
-
Vineri, 06.03.2020, între orele 09.00-13.00;
- Luni, 09.03.2020, între orele 09.00-12.00;
- Marți, 10.03.2020, între orele 12.00-16.00;
- Miercuri, 11.03.2020, între orele 09.00-13.00.
Cadrele didactice nominalizate în restrângere de activitate depun dosarele conform Calendarului şi prevederilor art. 42-45 din Metodologie, mai întâi la inspectoratul şcolar, apoi la unităţile de învăţământ la care sunt publicate posturi/catedre vacante, în vederea obţinerea acordului pentru transferul consimţit în unitatea respectivă.
Conţinutul dosarului, întocmit conform cererilor tip, este diferit, în cele două cazuri.