Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Vin Iul 19, 2019 10:23 pm

Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Sâm Apr 13, 2019 5:28 pm 
Neconectat

Membru din: Mie Apr 20, 2005 12:55 pm
Mesaje: 1273
În conformitate cu prevederile Anexei la OMEN nr. 3886/11.04.2019 prin care se modifică şi se completează Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar, aprobată prin OMEN nr. 5460/12.11.2018, vă comunicăm următorul Calendar de desfăşurare a etapei de pretransfer consimţit/schimb de posturi:

DOSARE
6-9 mai 2019
Personalul didactic de predare care solicită pretransferul consimţit între unităţile de învăţământ ori schimbul de posturi didactice între titulari, întocmeşte dosarul pe baza cererii tip (Anexa nr.14 la Metodologie, pag.89 sau pag. 92) şi îl înregistrează la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Arad, în perioada: 6-9 mai 2019.
Programul înregistrării dosarelor la ISJ Arad:
-luni, 6 mai 2019, între orele 10.00-15.00;
-marţi, 7 mai 2019, între orele 10.00-15.00;
-miercuri, 8 mai 2019, între orele 10.00-15.00;
-joi, 9 mai 2019, între orele 10.00-12.00.
POSTURI
6 mai 2019
Reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete;
Afişarea la sediile unităţilor de învăţământ a condiţiilor specifice şi a grilelor de evaluare aferente acestora (dacă este cazul) pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante prin pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ, avizate de inspectoratele şcolare (pentru unitățile de învăţământ care nu au avut condiții specifice pentru etapa de transfer).

6-9 mai 2019
Comisia judeţeană de mobilitate şi consilierul juridic al ISJ Arad verifică şi avizează dosarele candidaţilor;
Comisia judeţeană de mobilitate face evaluarea activității profesionale, didactice şi științifice a candidaţilor pe baza documentelor existente la dosar şi acordă punctajele pe baza Fişei de evaluare, aprobată în CA al ISJ Arad, publicată pe forum la adresa http://www.isjarad.ro/forum/viewforum.php?f=354

10 mai 2019
Afişarea la inspectoratul şcolar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar a listelor cu punctajele cadrelor didactice înscrise la etapa de pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ, cu precizarea unităţilor de învăţământ şi a posturilor/catedrelor la care acestea sunt titulare.

10 şi 13 mai 2019
Înregistrarea la inspectoratul şcolar a contestaţiilor referitoare la punctajele acordate cadrelor didactice înscrise la etapa de pretransfer consimţit.

14 mai 2019
Soluţionarea în consiliul de administraţie al ISJ Arad a contestaţiilor referitoare la punctajele acordate cadrelor didactice înscrise la etapa de pretransfer consimţit;
Afişarea punctajelor finale la sediul inspectoratului şcolar şi pe pagina de web a ISJ Arad.

7-14 mai 2019

Desfăşurarea inspecţiilor speciale la clasă, a probelor practice, a probelor orale de profil pentru pretransfer consimţit (dacă este cazul – art. 4, alin. (4-7) din Metodologie);
Afişarea rezultatelor la sediul ISJ Arad şi pe pagina web a inspectoratului şcolar.

7-14 mai 2019

Înregistrarea dosarelor de pretransfer la nivelul unităţilor de învăţământ pentru obținerea acordului de principiu.
• Cadrele didactice care solicită acordul de principiu pentru pretransfer, depun dosarele la unităţile de învăţământ care au publicat posturi vacante, precum şi la unităţile de învăţământ la care sunt titulare alte cadre didactice care au depus cereri de pretransfer.
Dosarele se întocmesc pe baza cererii tip - Anexa 14, pag. 87 din Metodologie.


15 mai 2019
Comisia de mobilitate constituită la nivelul unităţii înaintează consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ un Raport scris, întocmit conform Anexei nr. 18 la Metodologie, pagina 126, care conține lista cadrelor didactice ierarhizate în vederea emiterii acordului de principiu pentru pretransfer consimţit;
Consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ analizează solicitările depuse de cadrele didactice titulare şi comunică hotărârea cu privire la emiterea acordului de principiu pentru pretransfer consimţit.
Directorul emite acordul de principiu pentru pretransfer consimţit sau refuzul motivat şi îl comunică în scris solicitanţilor (Anexa nr. 18 la Metodologie, pag. 127);
Directorul informează în scris inspectoratul şcolar asupra modului în care s-au soluţionat cererile de obţinere a acordului de principiu pentru pretransfer consimţit (Anexa nr.18 la Metodologie, pag. 128);
Cadrele didactice care solicită pretransferul consimţit anexează la dosarele înregistrate la ISJ Arad acordurile de principiu, obţinute de la unităţile de învăţământ.

15-16 mai 2019
Candidaţii depun la sediul ISJ Arad contestaţiile (adresate comisiei judeţene de mobilitate) cu privire la emiterea de către unităţile de învăţământ a acordului de principiu sau a refuzului pentru pretransfer consimţit.

16-17 mai 2019
Soluţionarea la nivelul Comisiei judeţene de mobilitate a contestaţiilor cu privire la emiterea de către unităţile de învăţământ a acordului de principiu pentru pretransfer consimţit;
În situaţia în care comisia judeţeană de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar constată abateri de la prevederile Metodologiei, într-o unitate de învăţământ, preşedintele comisiei judeţene solicită în scris directorului unităţii de învăţământ respective revenirea asupra situaţiei şi reluarea procedurilor legale pentru corectarea erorilor constatate de inspectoratul şcolar.
Directorii acestor unităţi de învăţământ emit noi acorduri de principiu, conform hotărârilor consiliilor de administraţie din unităţile de învăţământ respective, după reluarea procedurilor legale şi le comunică inspectoratului şcolar şi candidaţilor care au formulat contestaţii.

20 mai 2019
Şedinţa de repartizare, organizată de inspectoratul şcolar; se soluţionează în ordine a cererilor:
I. de completare de normă didactică;
II. transfer consimţit între unităţile de învăţământ şi transfer prin repartizare;
III. pretransfer prin schimb de posturi/catedre prin consimţământ scris;
IV. pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ;
La sfârşitul şedinţei de repartizare se reanalizează în ordine cererile:
I. de completare de normă didactică;
II. transfer consimţit între unităţile de învăţământ şi transfer prin repartizare.

20-21 mai 2019
Înregistrarea contestaţiilor la ISJ Arad cu privire la modul de soluţionare în şedinţa de repartizare a cererilor de pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ.

22 mai 2019
Soluţionarea în CA al ISJ Arad a contestaţiilor cu privire la modul de soluţionare în şedinţa de repartizare a cererilor de pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ.

22 mai 2019
Reactualizarea listei posturilor didactice, a catedrelor vacante / rezervate şi afişarea acesteia la sediul ISJ Arad;

22-24 mai 2019
Emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pentru pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ şi pretransfer prin schimb de posturi.


Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România