Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Dum Iun 15, 2025 7:09 pm

Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Mie Apr 09, 2025 3:23 pm 
Neconectat

Membru din: Dum Noi 13, 2005 9:45 pm
Mesaje: 1597
Perioada: 15-16 aprilie 2025
Depunerea și înregistrarea, la secretariatele unităților de învățământ, a cererilor/dosarelor personalului didactic angajat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în vederea prelungirii duratei contractului individual de munca pe perioada determinata în anul școlar 2025-2026, conform prevederilor art. 87 din Metodologie.


Perioada: 05-16 mai 2025
Depunerea dosarelor se va face la LICEUL TEHNOLOGIC DE ELECTRONICĂ ŞI AUTOMATIZĂRI ”CAIUS IACOB” ARAD, P-ta. Caius Iacob, Nr.1 Arad în perioada 5-16 mai 2025, în intervalul orar 10:00 - 14:00, exceptând vinerea, când programul este de la 10:00 - 12:00 .

Dosarul este de preferat (dar nu obligatoriu) să fie din plastic cu coperta transparentă pentru a ușura predarea dosarului.

Extras din metodologie 7495/2024:
Art. 87 (1) Posturile didactice/catedrele rămase vacante/rezervate după etapa de detașare la cerere prin concurs specific se ocupă de cadrele didactice calificate, angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2025-2026, în condiţiile prevăzute la art. 4 alin. (16) şi (18), respectiv la art. 4 alin. (17) şi (18) pentru învăţători, profesori pentru învăţământ primar sau absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori, în baza acordurilor de principiu emise de consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ/CJRAE/CMBRAE, după caz.
(2) În această etapă consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ/CJRAE/CMBRAE pot emite acorduri de principiu de prelungire a duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2025-2026 pentru posturile didactice care se pot vacanta ulterior cadrelor didactice care se încadrează în prevederile alin. (1). Persoana îndreptățită are dreptul de a contesta hotărârea consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ, printr-o cerere scrisă, adresată conducerii unității de învăţământ, în termen de 24 de ore de la comunicarea acesteia. Contestația se soluţionează conform prevederilor art. 4 alin. (20).
(3) Ocuparea posturilor didactice/catedrele vacante/rezervate, de către candidaţii care beneficiază de prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2025-2026, se realizează în perioada prevăzută în Calendar.


Fişiere ataşate:
Precizari - continuitate la suplinire - art.87.pdf [252.94 KiB]
Descărcat de 673 ori
Cerere pentru prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2025 - 2026.pdf [256.27 KiB]
Descărcat de 613 ori
Coperta dosar continutitate cu art 87 - 2025.doc [37.5 KiB]
Descărcat de 543 ori
CERERE_TIP_COS_MIN5_2025_DIRECTOR-1.pdf [956.05 KiB]
Descărcat de 694 ori

_________________
inf. Sebastian Pistol
ISJ Arad
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România