Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Lun Iun 02, 2025 1:33 pm

Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Vin Mai 30, 2025 3:05 pm 
Neconectat

Membru din: Joi Mar 24, 2005 3:31 pm
Mesaje: 948
Localitate: Birou Plan-Salarizare, Retea scolara
Ref:
- REZULTATE EVALUARE DOSARE GRADAȚII DE MERIT SESIUNEA 2025
- DEPUNEREA/TRANSMITEREA CONTESTAȚIILOR

REZULTATE EVALUARE DOSARE GRADAȚII DE MERIT SESIUNEA 2025

Stimați colegi, atașăm Lista cuprinzând punctajele inițiale ale candidaților înscriși la concursul pentru obținerea gradației de merit, aprobată în ședința consiliului de administrație al Inspectoratului Școlar Județean din data de 30.05.2025.
În conformitate cu procedurile operaționale privind organizarea și desfășurarea concursului de acordare a gradației de merit pentru personalul didactic de predare, pentru personalul didactic de conducere, îndrumare și control și pentru personalul didactic auxiliar din învățământul preuniversitar în sesiunea 2025, elaborate la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Arad, rezultatele se afișează anonimizat (codul candidatului este codul primit pe opisul dosarului).

DEPUNEREA/TRANSMITEREA CONTESTAȚIILOR

Eventualele contestații privind punctajul acordat ca urmare a evaluării dosarelor depuse în vederea acordării gradațiilor de merit se vor depune/transmite în perioada 2 - 3 iunie 2025, conform punctului 7 din Anexa nr. 1 la Metodologia și criteriile privind acordarea gradației de merit pentru personalul didactic din învățământul preuniversitar de stat în sesiunea 2025, aprobată prin ordinul O.M.E.C nr. 3745/08.04.2025.
Modalitatea de depunere/transmitere a cererilor este următoarea:
1). La sediul Inspectoratului Școlar Județean Arad, strada Corneliu Coposu, nr. 26, parter, biroul 002, conform următorului orar:
- luni, 2 iunie 2025, între orele 10 - 15;
- marți, 3 iunie 2025, între orele 10 - 15.
2). Prin email, la adresa: contestatiigradatiidemeritarad@gmail.com.
Se vor lua în considerare cererile transmise prin email până marți, 3 iunie, ora 15.
Inspectoratul Școlar Județean Arad


Fişiere ataşate:
LISTA CUPRIZÂND PUNCTAJELE INIȚIALE OBȚINUTE ÎN URMA EVALUĂRII DOSARELOR DEPUSE PENTRU OBȚINEREA GRADAȚIEI DE MERIT SESIUNEA 2025.pdf [870.98 KiB]
Descărcat de 682 ori
MODEL CERERE CONTESTAȚII GRADAȚII DE MERIT SESIUNEA 2025.pdf [39.42 KiB]
Descărcat de 82 ori
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România