ÎN ATENȚIA TUTUROR UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT
Stimată Doamnă Director,
Stimate Domnule Director,
Stimați colegi profesori coordonatori pentru proiecte și programe educative școlare și extrașcolare,
Urmare a întâlnirii de lucru a coordonatorilor pentru proiecte și programe educative care a avut loc miercuri, 25.09.2019, vă transmit, în anexe, doar o parte din materialele discutate în cadrul întâlnirii, dar și modele orientative de portofolii și mape ale profesorilor diriginți și coordonatorilor pentru proiecte și programe, materiale suport în activitatea de Consiliere și Orientare și altele.
Pentru că materialul complet aferent Consfătuirilor Naționale 2019 transmis pe cale electronică de către Ministerul Educației Naționale, dar și materialul PPT prezentat la întâlnirea de lucru din 25.09.2019 au dimensiuni care depășesc capacitatea de a fi încărcate pe Forum în această formă, ele vor fi transmise ulterior, cel mai probabil despărțite în mai multe documente.
În legătură cu Registrul de incidente care va trebui să existe în fiecare unitate de învățământ începând cu acest an școlar și despre care s-a comunicat în cadrul ședinței de lucru, vă vom transmite un model îndată ce acesta va fi elaborat de către Comisia de prevenire a violenței în mediul școlar a I.Ș.J Arad, în colaborare cu I.PJ. Arad.
Puteți găsi materialele anexate și pe Forum I.Ș.J.Arad - Prima pagină - Activități educative și de consiliere
Mulțumesc,
inspector școlar pentru educație permanentă și activități extrașcolare,
prof. Camelia Moler
|