Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Lun Mai 20, 2019 12:21 pm

Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Lun Apr 15, 2019 12:46 pm 
Neconectat

Membru din: Mie Apr 20, 2005 12:55 pm
Mesaje: 1258
Această etapă de mobilitate se desfăşoară în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (1) lit. k) şi art. 59 din Metodologia – cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2019-2020, aprobată prin OMEN nr. 5460/12.11.2018, numită în continuare Metodologie, la termenele prevăzute la Pct. I, alin. 9 din Calendarul mobilităţii personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2019-2020, Anexa nr. 19 la Metodologie, numit în continuare Calendar, modificat prin OMEN nr. 3886/11.04.2019.

În conformitate cu prevederile art. 284 alin. (7) din Legea educației naționale nr.1/2011 cu modificările și completările ulterioare precum și în conformitate cu prevederile Deciziei Curții Constituționale nr. 387/2018;

În conformitate cu prevederile Calendarului, în perioada 13-24 mai 2019 se desfășoară etapa de reîncadrarea în funcţia de personal didactic, în anul școlar 2019-2020, a personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar:
a. cadrele didactice pensionate, bărbaţi, cu gradul didactic I sau cu titlul științific de doctor, care au avut calitatea de cadre didactice titulare în învățământul preuniversitar și care nu împlinesc 68 de ani până la data de 1 septembrie 2019;
b. cadrele didactice pensionate, femei, care au avut calitatea de cadre didactice titulare în învățământul preuniversitar și care nu împlinesc 65 de ani până la data de 1 septembrie 2019.

Condiţiile acestei etape a mobilităţii personalului didactic pentru reîncadrarea pensionarilor în funcţia de personal didactic, în anul şcolar 2019-2020:
- depunerea şi înregistrarea cererii/dosarului pentru reîncadrare la secretariatul unităţii de învăţământ în perioada prevăzută în Calendar; cererile sunt însoţite de documente justificative privind activitatea didactică şi ştiinţifică;
- personal didactic pensionat (femei) cu gradul didactic I sau cu titlul științific de doctor care a avut calitatea de titular în învățământul preuniversitar și care nu a împlinit 65 de ani până la data de 1 septembrie 2019;
- personal didactic pensionat (bărbați) cu gradul didactic I sau cu titlul științific de doctor care a avut calitatea de titular în învățământul preuniversitar și care nu a împlinit 68 de ani până la data de 1 septembrie 2019;
- au obținut acordul consiliului de administrație al unității de învățământ, conform Metodologiei, cu condiția suspendării pensiei pe durata reîncadrării;
- în unitatea de învăţământ respectivă nu există restrângere de activitate nesoluţionată pentru anul şcolar 2019-2020, în specialitatea postului didactic solicitat;
- postul didactic solicitat nu a fost ocupat în etapele anterioare de mobilitate a personalului didactic;
- cererea a fost analizată în consiliile profesorale ale unităților de învățământ, în funcție de datele comunicate de inspectoratele școlare, de evoluția demografică la nivel local, de planurile de școlarizare, de dinamica resurselor umane, de politicile de personal și de evoluția planurilor-cadru de învățământ;
- reîncadrarea se realizează în concordanță cu actul de titularizare (numire/transfer/repartizare) pe post/catedră la momentul pensionării;
- solicitarea de reîncadrare a fost aprobată în consiliul de administrație al unității de învățământ;
- se poate constitui o normă didactică vacantă completă în concordanță cu actul de numire/transfer/repartizare pe post/catedră la nivelul unităților de învățământ în care urmează să fie reîncadrat în funcţia de personal didactic, conform art. 59 alin. (5);
- comisia de mobilitate a ISJ Arad a verificat situaţiile primite din unităţile de învăţământ cu propunerea de reîncadrare şi a propus validarea consiliului de administraţie al ISJ Arad;
- consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar validează listele cu personalul didactic reîncadrat în anul şcolar 2019-2020.

Notă:
• În condițiile în care, până la data de 1 septembrie 2019, se constată că, din cauza reducerii numărului de ore în disciplină, nu mai este îndeplinită condiția de la art. 59 alin. (5), inspectoratul școlar revocă decizia privind reîncadrarea în funcţia de personal didactic, în anul școlar 2019-2020, a personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar, cu excepţia situaţiilor prevăzute la art. 59 alin. (6).
• Prin excepţie de la prevederile art. 59 alin. (4) şi (5), cadrele didactice pensionate, femei, care nu au avut posibilitatea de a rămâne încadrate cu statut de cadru didactic titular în anul şcolar 2018-2019, în baza Deciziei Curţii Constituţionale nr. 387/2018, pot fi reîncadrate în funcţia de personal didactic, în anul şcolar 2019-2020, cu condiția suspendării pensiei pe durata reîncadrării, în unităţile de învăţământ în care au fost titulare şi pe catedre incomplete până la cel puţin jumătate de normă didactică, constituite din discipline pe care acestea le pot preda conform specializării/specializărilor înscrise pe diploma/diplomele de studii conform prevederilor Metodologiei şi Centralizatorului, în situaţia în care aceste cadre didactice acceptă, în scris, să li se completeze norma didactică în alte unităţi de învăţământ, în etapele ulterioare ale mobilităţii personalului didactic de predare,conform Calendarului.

În baza validării cererilor formulate de cadrele didactice pensionate care au solicitat reîncadrarea, de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar, inspectorul școlar general emite decizia privind personalul didactic pensionat, care a avut calitatea de personal didactic titular şi se reîncadrează în funcţia de personal didactic, în anul şcolar 2019-2020, cu condiția suspendării pensiei pe durata reîncadrării.

În baza deciziei ISJ Arad privind personalul didactic pensionat, care a avut calitatea de personal didactic titular şi se reîncadrează în funcţia de personal didactic, în anul şcolar 2019-2020, cu condiția suspendării pensiei pe durata reîncadrării, directorii unităților de învățământ încheie cu aceste cadre didactice contracte individuale de muncă pe perioadă determinată pentru anul școlar 2019-2020.

Calendar:

13-15 mai 2019
Depunerea şi înregistrarea la secretariatele unităților de învățământ, a cererilor personalului didactic pensionat, care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar în vederea reîncadrării ca personal didactic în anul școlar 2019-2020, cu condiția suspendării pensiei pe durata reîncadrării.

16 mai 2019
Discutarea și analizarea de către consiliile profesorale ale unităților de învățământ, a cererilor depuse;
Aprobarea cererilor în consiliile de administrație ale unităților de învățământ; emiterea acordului/refuzului pentru reîncadrare.

16-17 mai 2019
Consiliile de administraţie ale unităților de învățământ comunică în scris acordul/refuzul privind reîncadrarea în funcția de personal didactic în anul școlar 2019-2020 a personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular;
Directorul unităţii de învăţământ transmite la ISJ Arad dosarele candidaţilor, copia după procesul verbal al consiliului de administraţie, acordul/refuzul eliberat şi înştiinţarea referitoare la propunerea de reîncadrare în funcția de personal didactic de predare, în anul școlar 2019-2020, a personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular al unităţii şi care se încadrează în prevederile art. 59-60.

20 mai 2019
Validarea de către consiliul de administrație al ISJ Arad a listelor finale cu personalul didactic titular pensionat care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar, care a solicitat reîncadrarea în funcția de personal didactic, cu condiţia suspendării pensiei pe durata reîncadrării.

20-21 mai 2019
Depunerea și înregistrarea contestațiilor la sediul inspectoratului școlar.

22 mai 2019
Soluționarea contestațiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar.

22-24 mai 2019
Emiterea şi comunicarea deciziilor conform prevederilor art. 59 alin. (9) din Metodologie.


Fişiere ataşate:
CEREREA TIP adresata directorului unitatii pentru reincadrarea pensionarilor in functia didactica 2019-2020.doc [47.5 KiB]
Descărcat de 36 ori
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România