Forum ISJ Arad
http://www.isjarad.ro/forum/

Seminar de contact Malta- Abandon Scolar - VET/Youth
http://www.isjarad.ro/forum/viewtopic.php?f=43&t=29396
Pagina 1 din 1

Autor:  lupei [ Joi Oct 15, 2015 9:42 am ]
Subiectul mesajului:  Seminar de contact Malta- Abandon Scolar - VET/Youth

Organizator: AN Erasmus+ din Malta
Tip eveniment: Eveniment internaţional
Termen de înscriere: 22 Octombrie 2015 - ora 23:59

Detalii eveniment:

Seminarul își propune să reunească profesionişti din domeniile formare profesională (VET) şi tineret din toată Europa pentru încurajarea schimbului de bune practici şi dezvoltarea cooperării europene cross-sectoriale pe tema abandonului şcolar timpuriu.

Informaţii detaliate referitoare la acest seminar (descriere, obiective, profil candidat etc.) se pot accesa la următoarea adresă:
https://www.salto-youth.net/tools/europ ... hway.5324/


Profilul candidatului:
- reprezintă o instituţie/organizaţie implicată activ în reducerea abandonului şcolar (CJRAE, ISJ, IŞE, ONG);
- instituţia/organizaţia este interesată să dezvolte viitoare proiecte de parteneriat strategic Erasmus+ (KA2) pe tema seminarului;
- deţine cunoştinţe avansate de limba engleză (scris, vorbit);
- are vârsta minimă de 18 ani.

Criterii de selecţie:
- capacitate de comunicare, informare şi formare;
- experienţa în derularea de proiecte şi/sau activităţi legate de abandonul şcolar;
- motivaţie în dezvoltarea unor parteneriate strategice Erasmus+ pe tema seminarului;
- distribuţie geografică;
- abilităţi lingvistice.

Înscrierea se face online prin completarea formularului de candidatură (este necesară în prealabil înregistrarea pe site-ul SALTO-Youth) la adresa:
http://www.salto-youth.net/tools/europe ... plication/


Data limită pentru înscrierea online este: 22 octombrie 2015

Rezultatele selecţiei vor fi comunicate tuturor candidaţilor de către Agenţia Naţională din Malta până pe 29 octombrie 2015.

Condiții de participare:
a. Numărul maxim de participanți din România: 2 (câte un participant pe fiecare sector: VET/tineret)
b. Preselecția se realizează de către ANPCDEFP.
c. Selecția finală la nivel european se realizează de către Agenția Națională din Malta.

NOTĂ:
1. Costurile de participare vor fi distribuite după cum urmează: costurile de transport vor fi acoperite de către ANPCDEFP pe bază de contract (grantul maxim acordat este de 500 de euro), iar cele legate de subzistență (cazare și masă) de către organizatori.

2. Candidații selectați trebuie să-și avanseze sumele necesare acoperirii costurilor de transport până la locul de desfășurare a cursului, utilizând cel mai ieftin mijloc de transport: bilet de avion (clasă economic, low-cost), bilet de tren (clasa a II-a), autocar etc. Aceste costuri vor fi rambursate de ANPCDEFP în proporție de 95%.

3. Un procent de 5% din costurile de transport va fi perceput ca fiind cofinanţarea participantului la curs (și el va fi reținut din cheltuielile de transport, la decont).

4. Agenția Națională din Malta va asigura costurile privind cazarea, masa participanților și costurile aferente programului de activități.

Mult succes,
prof. Anca Lupei
inspector scolar pentru proiecte educationale

Pagina 1 din 1 Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/