Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Sâm Apr 27, 2024 10:13 am

Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Joi Mar 07, 2024 11:28 am 
Neconectat

Membru din: Joi Oct 27, 2022 9:53 am
Mesaje: 43
Agenția Națională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării Profesionale (ANPCDEFP) sprijină strategia de intervenție directă care se adresează protejării mediului și combaterii schimbărilor climatice, susținută și de programele educaționale ale Uniunii Europene.
Până în 2027, urmează să avem cel puțin șapte Păduri Erasmus, pe care le vom îngriji în următorii ani, împreună cu beneficiarii și partenerii noștri, pentru a ne asigura că se vor alătura, sănătos și sustenabil, vegetației forestiere naționale existente.
În urma semnării unui acord de colaborare între Inspectoratul Județean Arad, Direcția Silvică Arad și ANPCDEFP, plantăm și la Arad o pădure Erasmus+.


Prin completarea acestui formular vă exprimați intenția de a participa la activitatea de plantare a unei păduri Erasmus + în județul Arad, lângă localitatea Frumușeni, în perioada 26-27 martie 2024. La această activitate pot participa școli/ONG-uri/fundații/muzee/biblioteci/asociații etc.
În cazul școlilor din învățământul preuniversitar vă puteți înscrie cu o echipă formată din 5 persoane (4 elevi și un cadru didactic însoțitor).
Transportul participanților este asigurat de organizatori, de la sediul Inspectoratului Școlar Județean Arad la locul de plantare și retur, pentru un număr total de 60 de participanți. Locurile se vor ocupa în ordinea completării formularului de înscriere.


Formularul de înscriere se găsește la următorul link:

https://forms.office.com/e/mWTswaRXHr

Vă rugăm sa aveți în vedere respectarea Ordinului ministrului Educației nr. 3.637/2016 pentru modificarea anexei ordinului nr. 3.060/2014 pentru aprobarea condițiilor de organizare a taberelor, excursiilor, expedițiilor și a altor activități de timp liber în sistemul de învățământ preuniversitar (document atașat).


Termen de înscriere: 15 martie 2024.


Confirmarea participării o veți primi pe mail până în data de 20 martie 2024.

Insp. șc. proiecte educaționale
prof.dr. Adina C.E. Avacovici
prof. Gabriela M. Stoiadin


Fişiere ataşate:
Ordin_regulament_tabere_revizuit_vfinal_2016.pdf [232.61 KiB]
Descărcat de 47 ori
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 66 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România