În perioada 11 - 17 MAI 2021 se depun dosarele de înscriere la concursul naţional pentru ocuparea posturilor didactice, conform unui grafic pe discipline care va fi afişat în data de 06.05.2021.
Ordinea documentelor în dosarul de înscriere (DOSAR de plastic cu coperți transparente)
1) Fişa de înscriere la concurs, asumată prin semnătură;
2) Copie de pe fila din buletinul de identitate sau cartea de identitate cu numele, prenumele şi domiciliul;
3) Copii de pe certificatele de naștere şi căsătorie (acolo unde este cazul) sau de pe alte acte doveditoare privind schimbarea numelui (dacă este cazul);
4) Copii de pe actele de studii, foile matricole şi certificatele de calificare (ultimele pentru absolvenţii liceului pedagogic/ învăţământului postliceal),
certificatele/adeverinţele de absolvire a modulului psihopedagogic (dacă absolvirea acestuia nu reiese din foaia matricolă);
1') Absolvenţii promoţiei 2021 vor prezenta copia adeverinţei de la instituţia de învăţământ superior/postliceal/mediu din care să rezulte că au susţinut
examenul de licenţă/absolvire/bacalaureat, media de absolvire a facultăţii/şcolii postliceale/liceului pedagogic, specializarea dobândită, media anilor de studii şi faptul că pe parcursul efectuării studiilor s-a frecventat şi promovat modulul psihopedagogic;
5) Copii de pe certificatele de obţinere a gradelor didactice;
6) Copie de pe actul de titularizare/repartizare pe perioada viabilității postului în învăţământul preuniversitar (dacă este cazul);
7) Copie a acordului MEC, deciziei inspectoratului şcolar sau a întreprinderii de întrerupere a activităţii (dacă este cazul);
8) Adeverinţa din care să rezulte vechimea efectivă în învăţământ (dacă este cazul);
9) Copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor sau copie de pe carnetul de muncă dacă a mai fost angajat(ă) anterior anului
2012 și ulterior nu a mai avut calitatea de angajat(ă) (dacă este cazul);
10) Copii ale avizelor şi a atestatelor necesare ocupării postului didactic/catedrei, inclusiv avizul unității de învăţământ particular (dacă este cazul);
11) Avizul/adeverinţa medical(ă) din care să rezulte ca sunt apt(ă) pentru a preda în învăţământ; (adeverință eliberată de medicina muncii)
12) Adeverință eliberată de unitatea de învăţământ la care sunt angajat(ă) privind sancţiunile disciplinare din ultimii 2 ani şcolari încheiaţi şi de pe parcursul
anului școlar în curs;
13) Declaraţie pe proprie răspundere că nu desfăşor activităţi incompatibile cu demnitatea funcţiei didactice, că nu am fost îndepărtat din învăţământ pentru
motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală pentru infracţiuni contra persoanei săvârşite cu intenţie în
împrejurări legate de exercitarea profesiei;
14) Numai pentru titulari/angajați pe perioada viabilității postului adeverinţă eliberată de unitatea de învăţământ din care să rezulte situaţia postului (structura pe ore şi discipline a catedrei, viabilitatea postului/catedrei, nivelul de învăţământ şi regimul de mediu) şi copii ale deciziilor de detaşare din perioada 01.09.2011 – 31.08.2021 (dacă este cazul).
****) Documentele anexate pot fi certificate pentru conformitate cu originalul și la depunerea dosarului, în acest caz fiind necesară prezentarea documentului în original și a unei copii a acestuia. În situaţia în care documentele se transmit în format electronic, prin poştă electronică, acestea vor fi scanate color, după documentele originale, lizibil, la minimum 150 dpi.
sau
Candidații care au depus dosare de înscriere la concursul național în ultimii 3 ani în județul Arad, depun/transmit pentru înscrierea la concursul național, sesiunea 2021, la centrul de înscriere, cererea-tip însoțită obligatoriu de:
1) Fişa de înscriere la concurs, asumată prin semnătură;
2) Copie de pe fila din buletinul de identitate sau cartea de identitate cu numele, prenumele şi domiciliul;
3) Copii de pe certificatele de naștere şi căsătorie (acolo unde este cazul) sau de pe alte acte doveditoare privind schimbarea numelui (dacă este cazul);
4) Copii ale avizelor necesare ocupării postului didactic/catedrei (dacă este cazul);
5) Avizul/adeverinţa medical(ă) din care să rezulte ca sunt apt(ă) pentru a preda în învăţământ; (adeverință eliberată de medicina muncii)
6) Adeverință/adeverinţe eliberată/eliberate de unitatea/unitățile de învăţământ la care sunt angajat(ă) privind sancţiunile dis ciplinare din ultimii 2 ani şcolari încheiaţi şi de pe parcursul anului școlar în curs;
7) Declaraţie pe proprie răspundere că nu desfăşor activităţi incompatibile cu demnitatea funcţiei didactice, că nu am fost îndepărtat din învăţământ pentru
motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală pentru infracţiuni contra persoanei săvârşite cu intenţie în
împrejurări legate de exercitarea profesiei;
8) Numai pentru titulari/angajați pe perioada viabilității postului adeverinţă eliberată de unitatea de învăţământ din care să rezulte situaţia postului (structura pe ore şi discipline a catedrei, viabilitatea postului/catedrei, nivelul de învăţământ şi regimul de mediu) şi copii ale deciziilor de detaşare din perioada 01.09.2018 – 31.08.2021 (dacă este cazul).
Notă:
1)Candidaţii, absolvenţi ai seriilor anterioare, care sunt în ultimul an de studiu pentru obţinerea unor noi specializări sau care sunt în curs de finalizare a unor stagii pentru obţinerea unor atestate/avize/certificate, sunt încadrați ca și "absolvenţi 2021".
2) Fişa de înscriere la concurs va fi adăugată în momentul transmiterii de către Ministerul Educației.
3) Adeverința medicală se va elibera de către medicul de medicina muncii, cu mențiunea ”Apt pentru a preda în învățământ”
_________________ inf. Sebastian Pistol
ISJ Arad
|