Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Joi Mar 28, 2024 5:17 pm

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: SEDINTA PUBLICA ART 253 05.05.2015
MesajScris: Vin Mai 01, 2015 9:33 am 
Neconectat

Membru din: Mie Apr 20, 2005 12:55 pm
Mesaje: 1459
ŞEDINŢA PUBLICĂ pentru soluționarea cererilor de repartizare pe perioadă nedeterminată a cadrelor didactice calificate angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în baza art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare va avea loc marţi, 5 mai 2015, începând cu ora 10.00 (conform graficului atașat) sala de ședințe a ISJ Arad.

Condiţiile generale şi specifice care trebuie îndeplinite cumulativ de cadrele didactice calificate, netitulare, angajate în unităţi de învăţământ preuniversitar cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în anul şcolar 2014-2015, în vederea titularizării în baza art. 253, începând cu data de 01.09.2015, sunt prevăzute în art. 58-59 din Metodologia – cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2015-2016, aprobată prin OMEN nr. 4895/10.11.2014, cu modificările şi completările ulterioare.

Candidaţii, ale căror date există în sistemul informatic, pe baza dosarelor depuse la ISJ Arad în perioada 22 – 29 aprilie 2015, sunt repartizate, în cadrul şedinţei publice, pe posturile didactice titularizabile din lista afişată, posturi pe care aceşti candidaţi sunt încadraţi în anul şcolar 2014-2015.

Candidaţii se legitimează cu BI/CI sau pot fi reprezentaţi de o altă persoană prin procură notarială în original.
În cazul în care cadrul didactic nu este prezent personal sau printr-un împuternicit la şedinţa publică, cererea acestuia nu se soluţionează.

Candidaţii vor fi prezenţi cu 20 minute înainte de ora programată conform graficului ataşat.
Programarea este realizată în funcţie de discipline.

Inspector şcolar general adjunct,
Prof. Lucia CURTA


Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane,
Prof. Emilia MANDACHE
Prof. Adriana POPESCU


Fişiere ataşate:
GRAFIC SEDINTA PUBLICA 5 mai 2015.pdf [89.29 KiB]
Descărcat de 1074 ori
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România