Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Joi Mar 28, 2024 1:22 pm

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Lun Mai 15, 2017 10:51 am 
Neconectat

Membru din: Mie Apr 20, 2005 12:55 pm
Mesaje: 1459
DOCUMENTE NECESARE PENTRU COMPLETAREA DOSARULUI PENTRU REPARTIZARE IN BAZA REZULTATELOR OBTINUTE LA CONCURSURILE NAȚIONALE DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR DECLARATE VACANTE/REZERVATE DIN 2016, 2015, 2014, 2013, 2012 SAU 2011

1) Cererea de repartizare in baza rezultatelor obtinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice
2) Fisa de inscriere
Fișa de înscriere se completează și se depune la dosar doar de către candidații care solicită repartizarea în baza rezultatelor obținute la concursurile naționale de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante /rezervate din sesiunile 2016 și/sau 2015.
Candidații care solicită repartizarea în baza rezultatelor obținute la concursurile naționale de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante /rezervate din sesiunile 2014, 2013, 2012 sau 2011 nu depun fișa de înscriere.
Copii certificate pentru conformitate cu originalul
3) Copii de pe actele de studii, foaia matricolă, certificat absolvire DPPD şi certificat profesional (ultimul pentru absolvenţii liceului pedagogic);
4) Copii de pe atestate (învățământ special etc.)/avize (culte etc.) necesare ocupării postului didactic/catedrei, dacă este cazul;
5) Copii de pe certificatele de obţinere a gradelor didactice;
6) Copii ale actelor doveditoare în situația schimbării numelui (dacă este cazul);
7) Copie de pe buletinul de identitate/cartea de identitate din care să reiasă domiciliul;
8) Adeverinţa de vechimea în învăţământ, în original;
9) Acordul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice , inspectoratului şcolar, întreprinderii de întrerupere a activităţii (dacă este cazul), în original;
10) Copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor sau copie de pe carnetul de muncă dacă a mai fost angajat(ă) anterior anului 2012 și ulterior nu a mai avut calitatea de angajat(ă);
11) Avizul/adeverinţa medical(ă) din care să rezulte că sunt apt(ă) pentru a preda în învăţământ (eliberat de un cabinet de medicina muncii);
12) Declaraţie pe proprie răspundere că nu desfăşor activităţi incompatibile cu demnitatea funcţiei didactice şi nu am fost îndepărtat din învăţământ pentru motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală şi că în perioada angajării pe perioadă determinată în învăţământ nu voi primi ajutor de şomaj.
13) Adeverintă nota concurs însoțită de printscreen de pe aplicatie titularizare
14) OPIS ÎN 2 EXEMPLARE, semnat și datat.


Fişiere ataşate:
FISA_INSCRIERE_TITULARIZARE_2017.pdf [273.54 KiB]
Descărcat de 795 ori
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România