Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Vin Dec 15, 2017 2:46 am

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Mie Apr 30, 2014 2:19 pm 
Neconectat

Membru din: Joi Mai 13, 2010 12:55 pm
Mesaje: 361
ISJ ARAD
BIROUL JURIDIC
Nr.54_/611/29.04.2014

Stimată Doamnă Director,
Stimate Domnule Director,

Având în vedere că unele unităţi de învăţământ au solicitat consiliere juridică, pentru a veni în sprijinul dumneavoastră, vă trimitem în ataşament un Model cadru de Întâmpinare în acţiunile în instanţă care au ca obiect acordarea de diferenţe salariale conform Legii nr. 63/2011 versus Legea nr. 221/2008, începând cu 13.05.2011

Ceea ce este selectat cu culoarea roşie trebuie completat de unitatea de învăţământ , în baza celor indicate.
Menţionăm că Întâmpinarea trebuie individualizată pentru fiecare caz în parte, respectiv proces,
raportat la conţinutul cererii de chemare în judecată şi la situaţia de fapt a reîncadrărilor făcute de unitatea de învăţământ începând cu 01.01 2011, respectiv 13.05.2011 şi până în prezent în baza Legii nr. 63/2011.

Unitatea de învăţământ pârâtă are obligaţia legală de a formula Întâmpinare şi a o trimite la dosarul cauzei, în termenul indicat, conform cele menţionate de Tribunal în înscrisul numit Comunicare Adresă.
Întâmpinarea se trimite la Tribunalul Arad în 2 (două) exemplare, împreună cu anexele ( în copii certificate cu originalul), cu respectarea termenului de maxim 25 de zile de la comunicarea cererii de chemare în judecată, prin poştă cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire.

Totodată revenim asupra comunicărilor/informărilor noastre anterioare şi reiterăm precizarea că unitatea de învăţământ beneficiază de consilierea şi asistenţa juridică din partea Compartimentului juridic al ISJ Arad, în baza unei cereri scrisă a unităţii de învăţământ, prin director, adresată în acest sens către inspectoratul şcolar.

Pentru orice neclarităţi sau nelămuriri, vă rugăm să contactaţi consilierul juridic al ISJ Arad.

Prezenta comunicare s-a efectuat în baza referatului de aprobare nr. 53/610/28.04.2014.

Cu deosebit respect,
Consilier juridic,
Cornelia Tamaş
Adresa email: tamascornelia@yahoo.com
Tel: 0725/110927


Fişiere ataşate:
Comentariu fişier: Apărare în instanţa din partea unităţii de învăţământ în calitate de pârâtă
Model-cadru Intampinare procese acordare diferente salariale incepand cu 13.05.2011 .doc [227 KiB]
Descărcat de 1214 ori
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România